Welcome to ieza's blog , follow me if you like me . tanxie danxie :)

I heart my followers

Tuesday 25 October 2011

Marahhhnyaaaaaaaaa !!! :(

eiii geramnyaaaaaa !!! ari ni ari marah sedunia ! huuu da la lapa ! pas2 nk g makan dengan nia c budak gemok ni boleh JAM plak jalan , den da sampai restoran , order pulak LAMBAT sampai , tawu tak aku lapar ! sampai sampai air da lah TAK SEDAP ! buat geam jew haa . den da habis makan nak balek kete pulak kene SAMAN , heshh apa la nasib ! pastu c nia ni nak gi sttle hal broadband dia plak , so aku tggu la haa dy at lam kete at pan celcom cntre ni pun .. banyak pulak kete dok men hon hon heshhh lagi la aku se nak ngamokk je . nasib tak btukar jd INCREDIBLE HULK lam kete ! err den odw balek ni tetiba hujan kemain lebat pulak , heshh mata aku ni memang terang la sangat haa (*_*)" urghh ! tension , kaki lak tetiba melicit ..haa pedih gila ouh se nak cabot je kasot ni den campak jejaoh , puas ati :( geramnyaa . ni period pain lagi . pas2 call someone niat nak ngadu sal kene saman segala , tapi pe la nasib aku balek yang kene marah ! ergh geam geam geam geammmm ! ok cool pape pon wat rileks wat peace . ngeee :D


No comments:

Post a Comment