Welcome to ieza's blog , follow me if you like me . tanxie danxie :)

I heart my followers

Tuesday, 15 November 2011

Awak


Awak..
maafkan saya sebab kadang-kadang saya manja sangat dengan awak. maaf bila kadang-kadang perangai saya kebudak-budakan. maafkan saya sebab kadang-kadang saya selalu cemburu bila awak rapat dengan seseorang. maafkan saya sebab saya selalu ganggu tidur awak, entah kenapa saya rindu kan awak sangat sangat. maafkan saya sebab saya sentiasa mahukan awak disisi saya setiap masa . maafkan saya sebab saya tak kuat bila awak tinggalkan saya walaupun sekejap apa ntah lagi nanti bila awak mungkin tinggalkan saya suatu hari nanti kan ? maaf kerana saya mungkin selalu meragui cinta awak pada saya . maafkan saya sebab terlalu sayangkan awak , sampai bila bila ...

No comments:

Post a Comment