Welcome to ieza's blog , follow me if you like me . tanxie danxie :)

I heart my followers

Sunday 13 November 2011

kaw


kaw , aah kaw laa , if u reading dis , aku nak sangat kaw tawu aku btol btol sakit hati ngan kaw . err kaw la sape lagi .. hurmm firstly menx sangat tolong lah reti reti kan diri kaw tu appreciate someone , jangan bila da tak de , da ilang baru kaw nak nyesal , as usually la , kann . hurmm den time tu la kaw nak tabur lagi janji janji kaw . please dear , janji janji sebelum ni pon kaw langsung tak boleh nak wat ape tah lagi janji yang kaw baru nak buat ni .. janji tak selalu di kota kadang di desa .. yedak ? abah kaw ! HAHA . se cam bodoh sangat la plak sayang org cam kaw . da se cm kayu pon ade . terang terang kaw tipu aku , da de bukti tapi stil kaw nk kencing org , kaw ni makhluk jenis mana , planet mne kaw ni ? hurmm kalo skrang baru kaw nak se nyesal , hmm ntah la weyh . im speechless . k fine ! everyone deserve their second chance . kann . tapi kaw seda tak bape juta chance dah aku bagi ? aku bodo bodo je , diam pe sume , kaw wat aku cani . pekeheynyaa ? tak tawu la kaw tak seda or saje wat wat tak sedar . kann . cz kaw yang aku kenal mmg suka anggap sume bende ni remeh sangat , sampai pe sala kaw pown kaw anggap Nothing . wth ! siyesly jujow aku ckp mmg aku sayang kaw tp tak bmaksud kaw boleh wat taik je memanjang . ak harap kaw paam nape aku diam , n nape aku ilang tros dari kaw , aku btol btol sakit ngan kaw . kaw betol kecewakan aku weyh . hurm thanks . aku tak penah g se down cani gaya haa . HAHA thanks sayang ! if kaw seda kaw sala tolong la buktikan yg kaw btol da brubah , kaw nyesal ..hmm tp ntah la ..kalo nyesal kaw tu just skadar kata je . n sementara .so aku se ta payah la kot kaw nk pepoyo cakap kaw da berubah . so annoying k . tapi kaw jangan la risau aku bkn pendendam yg nk babitkan family kaw ke pe jadah sume .. aku bukan gila ..er kbai !



No comments:

Post a Comment